Prijswinnaar sloganwedstrijd Hilversum100 bekend

0
341
Martin van Brakel (ont)vangt zijn prijs van Ynske Betlem, bestuurslid. Foto: Hilversum100

HILVERSUM – Onlangs zijn de prijswinnaars bekendgemaakt van de sloganwedstrijd van Hilversum100. Dit netwerk, gericht op het leggen van verbindingen tussen Hilversummers die willen verduurzamen, heeft deze slogan gekozen: ‘Het netwerk van duurzame doeners’. De slogan sluit helemaal aan bij dit deels online, deels offline functionerend netwerk.

De organisatie is blij met iedereen die heeft meegeholpen met het vinden van de juiste woorden voor wat Hilversum100 beoogt: het versnellen van het verduurzamen van Hilversum. Want hoe duidelijker dat is uit te leggen, hoe gemakkelijker andere Hilversummers kunnen meedoen.

Drie prijswinnaars

Deze drie inzenders ontvingen een prachtige, 100% Hilversumse prijs:
– Eline van Dillen, communicatieadviseur bij Regio Gooi- en Vechtstreek met haar inzending ‘Het platform van duurzame doeners’. Deze slogan is het geworden. Alleen is het woordje platform veranderd in netwerk.
– Martin van Brakel, bekend van zijn geveltuintje in Noord en verbonden aan de actiegroep Extinction Rebellion, met ‘Het groene licht voor de stad’.
– Roderick Alberti, directeur bedrijven bij de Rabobank met ‘Duurzaam verbonden’.

Zij ontvingen allen een 3D-puzzel van het Raadhuis. Hilversum100 bedankt alle meedenkers voor hun (70) inzendingen!